Itt találod a szakembereinket, akiknél a gyermeked a legjobb kezekben lesz

Szakembereink magas tudással rendelkeznek, így segítve az Ön gyermekét. 

BARNA ANDREA​

KONDUKTOR

1992-ben végeztem a Pető Intézetben konduktor-tanító szakon. Azóta is gyermekekkel és családokkal dolgozom, mint szakvizsgázott konduktor.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

PILASZANOVICH-MÁTÉ SZILVIA

GYÓGYTORNÁSZ, TSMT TERAPEUTA​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

KURUCZ KATALIN

GYÓGYPEDAGÓGUS

Kurucz Katalin vagyok, szakvizsgázott gyógypedagógus. Értelmileg akadályozottak pedagógiája és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon végeztem, majd autizmus spektrum pedagógiája szakirányos gyógypedagógusként szereztem diplomát.

Kurucz Katalin vagyok, szakvizsgázott gyógypedagógus. Értelmileg akadályozottak pedagógiája és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon végeztem, majd autizmus spektrum pedagógiája szakirányos gyógypedagógusként szereztem diplomát.
 
A komplex korai fejlesztés a szívügyem, 9 éve foglalkozom eltérő fejlődésmenetű gyermekekkel. A fejlesztési folyamat során nyitott és barátságos környezetet teremtve, élményekbe ágyazottan támogatom a gyermekek fejlődését. 
 
A Csodavarázs Fejlesztőházban 0-6 éves gyermekek komplex gyógypedagógai fejlesztését vállalom. Keressen bizalommal, amennyiben a gyermeke… 
 
– a játékokkal a szokásostól eltérő módon, nem a funkciójuk szerint játszik;
-figyelme pár percre köthető le, gyorsan váltogatja a játékokat, tevékenységeket;
– beszédfejlődésében késés, elmaradás mutatkozik, nincsenek szavai vagy szókincs-gyarapodása lassú, vontatott;
-nehezen fejezi ki igényeit, kívánságait;
– nehezen vagy szokatlan módon teremt kapcsolatot a gyerekekkel a játszótéren, bölcsődében, óvodában;
– nehezen alkalmazkodik viselkedési szabályokhoz, újdonságokhoz, változásokhoz;
– eltérő módon reagál különféle érzékszervi ingerekre (pl. tapintás, látás, hallás, egyensúly), kerüli vagy fokozottan keresi azokat;
– az étkezés, alvás, szobatisztaság terén nehézségekkel, elakadással küzd. 
 
Fontosnak tartom a szülőkkel való együttműködést és közös gondolkodást, hiszek abban, hogy ez a mindennapi sikerek kulcsa. Egymástól tanulunk, a közös tanulás pedig csodákra képes! 
    • 2009-2014
      Szegedi Tudományegyetem – Gyógypedagógus értelmileg akadályozottak pedagógiája szakirányon és gyógypedagógus tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon
 
  • 2016-2018
    Eötvös Loránd Tudományegyetem – Gyógypedagógus autizmus spektrum zavarok pedagógiája szakirányon

  • 2021-2022
    Eötvös Loránd Tudományegyetem –Szakvizsgázott gyógypedagógus gyógypedagógiai szakterületen
  • 2014 Budapesti Korai Fejlesztő Központ – A SEED Fejlődési Skála, mint lehetséges fejlődési vizsgáló eszköz

  • 2014 Autizmus Alapítvány – Az autizmussal élő gyermekek, tanulók inklúzív nevelésének-oktatásának alapjai

Goda - Rácz Nikolett

GYÓGYTORNÁSZ

Goda-Rácz Nikolett gyógytornász vagyok, képesítésemet 2014-ben szereztem a Semmelweis Egyetemen. Hivatásomban több területen is kipróbáltam magam, így jártasságot szereztem ortopédiai, traumatológiai, reumatológiai kórképek gyógyításában, de dolgoztam a tüdőgyógyászat területén és háziápolásban is.

Goda-Rácz Nikolett gyógytornász vagyok, képesítésemet 2014-ben szereztem a Semmelweis Egyetemen. Hivatásomban több területen is kipróbáltam magam, így jártasságot szereztem ortopédiai, traumatológiai, reumatológiai kórképek gyógyításában, de dolgoztam a tüdőgyógyászat területén és háziápolásban is. Segítő szakemberként a hagyományos gyógytorna gyakorlatokon túl fontos számomra, hogy a teljes képet lássam: figyelembe veszem a gyógyulási folyamat testi és lelki vonatkozásait is. Nagy hangsúlyt fektetek a bizalmi kapcsolat kialakítására, az elfogadó légkör biztosítására és a pozitív, motiváló kommunikációra.
A hozzám fordulók a teljes figyelmemen túl az elmúlt évek elméleti és gyakorlati tapasztalatát is megkapják.

2014, Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar – Ápolás és betegellátás szakirány, Gyógytornász szak

o   Funkcionális Elasztikus Taping – Krónikus fájdalmak kezelése, Műtét vagy sérülés utáni gyógytorna[NG1] 

o   McKenzie „A” tanfolyam – Gerinctorna

o   Perifériás neurális struktúrák multidiszciplináris kezelése – Fájdalmak kezelése, Gerinctorna

o   Mulligan Manuál terápia I. – II. modul – Fájdalmak kezelése, Gerinctorna, Műtét vagy sérülés utáni gyógytorna

o   Modern Scoliosis Terápia Schroth Szerint – Schroth terápia

o   Autogén tréning – Relaxáció

o   Fittmummy ®Postnatális szülés utáni tréning – Szülés utáni regeneráció

o   Császármetszés hegkezelés workshop – Szülés utáni regeneráció

o   Elülső keresztszalag pótlását követő rehabilitációs program – az első napoktól a visszatérésig workshop – Műtét vagy sérülés utáni gyógytorna

Scroll to Top